[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Приготовление человека к вере » О Библии » Формування біблійного канону в християнській традиції (Формування біблійного канону в християнській традиції)
Формування біблійного канону в християнській традиції
ugrunyДата: Суббота, 09.02.2013, 17:32 | Сообщение # 1
Алтарник
Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Статус: Offline
сторія формування кодексу книг Священного Писання починається з часу написання перших біблійних книг.
Процес передачі та збереження біблійних книг починається від Мойсея і
продовжується в наступних поколіннях (Втор. 31: 26; Нав. 24:2 6; 1 Цар.
10: 25 та ін.) аж до початку вавилонського полону. В книгах до
вавилонського полону біблійні автори часто посилаються або цитують
ранніх авторів: пророк Єзекиїль згадує про Іова (14: 14 – 20); пророк
Ісая посилається на "книгу Єгови” (34: 16). В єврейському оригіналі "
הוהי רפס ” [сефер ягве] означає "книгу Закону”, тобто вказується на
П’ятикнижжя Мойсея. Біблійні автори часто цитують книги один одного, і,
як характерно, чим пізніше книга відповідає діяльності автора, тим
більше говорить про книги своїх попередників. Переважно подаються
свідчення із П’ятикнижжя Мойсея та історичних хронік, особливо такі
посилання містяться в книгах Царств, Параліпоменон, Псалмів, Притч
Соломонових та пророчих книгах Ісаї, Єремії, Єзекиїля [31, с. 72]. В
епоху вавилонського полону біблійні книги вже є визначеним зібранням
книг: пророк Даниїл вказує на книги, із яких він дізнався про
сімдесятирічний полон (9: 2). Сам зміст свідчить про множину книг, це
 
Ivanna15Дата: Суббота, 09.02.2013, 22:19 | Сообщение # 2
дьякон
Группа: Администраторы
Сообщений: 150
Статус: Offline
Перевод темы Формирование библейского канона в христианской традиции <BR><BR>История формирования кодекса книг Священного Писания начинается со времени написания первых библейских книг. Процесс передачи и сохранения
библейских книг начинается от Моисея и продолжается в следующих
поколениях (Втор. 31: 26; Нав. 24:2 6; 1 Царь. 10: 25 но др.) вплоть до
начала вавилонского плена. В книгах к вавилонского плену библейские
авторы часто ссылаются или цитируют ранних авторов: пророк Езекииль
вспоминает об Иова (14: 14 – 20); пророк Исая ссылается на "книгу
Иеговы” (34: 16). <BR><BR>В еврейском оригинале " ???? ??? ” [сефер ягве] означает "книгу Закона”,
то есть указывается на П’ятикнижжя Моисея. Библейские авторы часто
цитируют книги друг друга, и, как характерно, чем позже книга отвечает
деятельности автора, тем более говорит о книгах своих предшественников.
Преимущественно подаются свидетельства из П’ятикнижжя Моисея и
исторической хроники, особенно такие ссылки содержатся в книгах Царств,
Паралипоменон, Псалма, Притч Соломоновых и пророческих книгах Исае,
Еремии, Езекииля [31, с. 72]. <BR>В эпоху вавилонского плена библейские книги уже являются определенным
собранием книг: пророк Даниил указывает на книги, из которых он узнал о
семидесятилетнем плене (9: 2).
...
 
Форум » Приготовление человека к вере » О Библии » Формування біблійного канону в християнській традиції (Формування біблійного канону в християнській традиції)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Меню сайта

Поиск

Мини-чат

Статистика

Форма входа